Uvođenjem modularne nastave u trogodišnje obrtničke programe, naša škola pruža suvremeniji, fleksibilniji i učinkovitiji pristup učenju struke. Modularna nastava organizirana je kroz tematske cjeline (module) koje pokrivaju konkretne radne zadatke i vještine koje učenici trebaju svladati za svoje buduće zanimanje.
Što to konkretno znači za naše učenike?
-
Uče prema jasno definiranima ishodima učenja, što im pomaže bolje razumjeti što trebaju znati i znati učiniti.
-
Nastava je bliže stvarnom radu na gradilištu ili u radionici, jer se moduli temelje na praktičnim zadacima i situacijama iz struke.
-
Učenici napreduju svojim tempom, mogu brže savladati dijelove gradiva u kojima su vještiji ili više vježbati ono što im ide teže.
-
Jača se motivacija, jer učenici odmah vide svrhu onoga što uče i kako to mogu primijeniti u praksi.
Što modularna nastava donosi našim nastavnicima i školi?
-
Omogućuje bolje povezivanje teorije i prakse te veću suradnju s poslodavcima.
-
Potiče timski rad među nastavnicima i njihovu kreativnost u izradi nastavnih materijala i zadataka.
-
Pridonosi boljem praćenju napretka učenika kroz kontinuiranu provjeru znanja i vještina nakon svakog modula.
-
Unosi suvremenije metode poučavanja i prilagodbu učenicima s različitim sposobnostima.
Na ovaj način modularna nastava pomaže našoj školi da bude još kvalitetnija, zanimljivija i bliža stvarnim potrebama struke i tržišta rada.



